خوبی آقاییم ؟
بالاخره دیدی 9 بهمن با هم ازدواج کردیم ، و داریم میریم سر خونه زندگیمون
ببخش نفسم که چند روزی پیشت نیستم ، بیام پیشت ، همه این ناراحتی هاتو
در این مدت برات جبران میکنم ، و بدون لحظه لحظه به یادتم و عاشقتم و میخوامت
عاشقتممممممممممممممممممممممممم آقاییمممممممممممممممممم
خیلی دوستدارممممممممممممممم عشقممممممممممم
بوووووووووووووووس

ما را در سایت I LOve U Sadegh JoOonam دنبال میکنید
برچسب: دلتنگتم همسرم, نویسنده: بازدید: 176