
چه خوبه همیشه ما با هم باشیممن و تو دشمن درد و غم باشیمچه خوبه دلامون از امید پرهغم داره از من و تو دل می برهمن با تو خوشم تو خوشی با دل مناز دست من و تو غصه ها خسته می شنکوچه ها به جای بوی بی کسیپر از عطر خوش هم نفسیتپش قلب تو با نبض منهعزیزم لحظه ی عاشق شدنهمن با تو خوشم تو خوشی با دل مناز دست من و تو غصه ها خسته می شنفکر نکن روبه غروبه زندگیxa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0اگه عاشق باشی خوبه زندگیxa0 xa0 xa...
ادامه مطلب