چــه زیبــاست وقتـی میفهمـی
کسـی زیــر ایـن گنــبد کبــود
انتظــارت را میـکشـــــد
چــه شیــــــرین اســـــت
طعــم پیامکی کــه میگـــوید :
”کجایـی” …..؟
::
::
حقیقت دارد که من می توانم
با شعرهای تو
با باران مشاعره کنم
و بند نیایم . . .
ما را در سایت I LOve U Sadegh JoOonam دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 199